
Katarzyna Moczulska
Ukończyła Uniwersytet Rzeszowski (filologia polska 2006), Uniwersytet Wrocławski (Logopedia ogólna, studia podyplomowe 2010) oraz Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu (Neurologopedia Kliniczna z Wczesną Interwencją Logopedyczną, studia podyplomowe 2017).
Stale podnosi swoje kwalifikacje na specjalistycznych kursach i szkoleniach:
2021 „Obserwacja kliniczna SI w aspekcie fizjoterapeutycznym”, M. Okrzasa, dr E. Binek
2020 „Diagnostyka i terapia zaburzeń przetwarzania słuchowego metodą Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy®” – provider metody Neuroflow ATS®, R. Borowiecka, dr A. Senderski
2020 „Attention Autism” C. Twardysz
2019 „Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego – KORP do diagnozy dzieci od 1 miesiąca życia do końca 9 roku życia” E. Bogacz
2019, „Wyjdźmy poza schematy … Dostrzeż, poczuj, usłysz” A. Szozda – Bugajska, D. Dereń, P. Zawitkowski
2019 „Sensory Babies – Master Class Course. Specjalistyczny kurs z zakresu organizacji i integracji sensorycznej u małych dzieci od poczęcia do początku okresu przedszkolnego”. E. Hills, L. Hardy
2018 „Terapia Integracji Sensorycznej II stopnia” dr M. Borkowska, A. Owczarz – Jankowska
2018 „Niemowlak u logopedy” dr M. Machoś
2018 „Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć? – Diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych” dr M. Machoś
2018 „Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo – literowego” dr M. Machoś
2018 „Podstawy prowadzenia zajęć jogi dla dzieci i młodzieży” E. Burkiewicz
2017 „Terapeuta Empathy Dolls®” M. Habik
2017 „Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych. Diagnoza, metody terapii” dr M. Rządzka
2017 „Diagnostyka i mioterapeutyczna stymulacja zaburzeń oralnych u noworodków i niemowląt – nowe podejście” dr M. Rządzka
2017 „Trudności związane z karmieniem u dziecka – od teorii do praktyki” K. Bąbik
2017 „Rewolucje (nie tylko kuchenne) z afazją – praca z dzieckiem z perspektywy terapeuty i rodzica” R. Panaś, M.Fenert, M. Bystrzanowska
2017 Rehabilitacja osób z autyzmem z wykorzystaniem założeń Programu RDI® M. Dąbrowska-Jędral
2017 Zrozumieć autyzm w ujęciu Handle, kurs I stopnia, M. Dąbrowska- Jędral
2016 „Ergoterapia w pediatrii, terapia ręki i ich wpływ na rozwój psychomotoryczny dziecka z zaburzeniami w rozwoju” dr T. Kaczan
2015 „Specyficzne zaburzenia sensomotoryczne wpływające na funkcjonowanie dziecka” A. Salwach
2015 „Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej. Szkolenie I stopnia w zakresie Integracji Sensorycznej” M. Okrzasa, M. Wiśniewska – Kamienik
2014 „Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno – twarzowych” dr A. Regner
2013 „Terapia ręki I i II stopnia” dr R.Rutkowski, J. Szmalec
2013 „Wspieranie rozwoju dzieci z zaburzeniami procesów przetwarzania słuchowego”
2012 „Wczesna Interwencja”
2010 „Diagnoza i terapia dysleksji w teorii” prof. M. Bogdanowicz
2009 „Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne” prof. M. Bogdanowicz
2009 „Kinezjologia edukacyjna Brain Gym. Metoda dr P. Dennisona i G. Dennison” G. Redlisiak
